mandag den 18. marts 2013

På (blog)Toppen!

For en uge siden anede jeg ikke der fandtes noget der hed www.blogtoppen.dk! Men efter at have læst hos Claus Dalby om hans flotte placering som nr. 1 på Blogtoppen, og en opfordring til os andre Havebloggere om at følge efter, gik jeg da ind på siden og tilmeldte mig! Og hvad skete: Op strøg min blog som nr. 129 (af 2288 blogs) på kun en uge! Jeg vidste godt. at jeg har mange læsere, men det er relativt,  for nogle gange er jeg meget lidt aktiv på bloggen,  og mange blogbesøg kræver altså også mange opdateringer. Jeg er dog blevet interesseret i blogging igen, efter at vi har fået drivhus, og fordi jeg nu er kommet videre med planer for havearealernes anvendelse til bl.a. Skulptur Park og sidst men ikke mindst genskabelse af gamle, glemte Haverum: stierne med bærbuske og Hasselgangen. De seneste 2-3 uger har jeg igen blogget regelmæssigt, og det ses på bloggens besøgstal.

Så tak til alle der besøger min blog, tak for kommentarer og 'følgere'. Jeg prøver også, så vidt min tid tillader det, at følge med hos jer, og hvor er det herligt at opleve den store hjælpsomhed herinde i Haveblog Land, når man lige står og mangler et godt råd eller frø og stauder!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Tillykke Elin, jeg har det med have som med mad, jeg elsker at læse om det, men har ingen interesse i at være aktivt udøvende. Destår mere ærgerligt er det at det er mig, der har ansvaret for mad og have (bortset fra græs-slåning) herhjemme :-)
Men jeg elsker at læse med her hos dig.

Elin sagde ...

Tusind tak Lene! Din blog var da vist en af de allerførste jeg begyndte at følge. Der er altid noget at hente, og tænke over.

Selvom jeg ikke skriver mange kommentarer følger jeg med, og på det seneste får jeg da også skrevet hilsner hist og her :-)

Stein sagde ...

Gratulerer Elin! :-D
Det var hyggelig å høre. Jeg har jo alltid hatt stor sans for din blogg, så jeg synes ikke det er det spor rart du rangeres så høyt :-)
Ha en fortsatt fin dag
stein

Elin sagde ...

Mange tak Stein! Gad vide om I har en tilsvarende Blogtop i Norge eller Sverige?

Og godt at 'rart' betyder mærkeligt på dansk :-)