søndag den 24. marts 2013

P Å S K E U D S T I L L I N G 2013


Elin Neumann. New York Serien "Hudson River"

Inger Bruhn. Stager og Flasker. Rakubrændt stentøj


Keramiker Ginette Wien. Krukker, sække og Fabeldyr

Elin Neumann

Vilhelmsdal

Elin Neumann. Maleri og Akvarel

Henning Elving:  Fragment* Model af Bronze skulptur

Inger Bruhn. Rakubrændt keramik

Henning Elving. 'Vitalis'  - skulptur i Stentøj.

Henning Elving. 'Fragment'

Inger Bruhn. Rakubrændt keramik

Skulptur af billedhugger Henning Elving. Maleri Elin Neumann

Udstillingsrum Vilhelmsdal

Henning Elving. Figurer i glas

Elin Neumann. 'Deep Pond'

Inger Bruhn. Rakubrændt keramik

Elin Neumann – Akvarel

Henning Elving. Relieffer i patineret messing.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

Åh hvor jeg godt gad, at jeg boede tættere på dig, så stod jeg der fluks torsdag. Men arbejde og besøg af børnene samt fødselsdagsfest lægger beslag på min påske i år. Må I få mange besøgende, Elin :-)

Ellen sagde ...

Det er en flot udstilling - og meget arbejde for blot fem dage, synes jeg.
Jeg vil, som Lene, håbe for dig, at den vil blive godt besøgt.
God påske :-)

Elin sagde ...

Tak Lene, håber du får mulighed for at kigge herned en anden gang!

Vi plejer at have mange besøgende ved vore udstillinger, og Påsken er ingen undtagelse :-)

Elin sagde ...

Ellen@ jeg har jo galleri her, så udstillingen er ikke blot for 5 dage, men en fornyelse af eksisterende udstilling. Det er mit arbejde og jeg hygger mig meget med det, kan jo gå i atelieret og arbejde - eller i haven - mens jeg passer udstillingen ;-)