torsdag den 2. august 2012

Drivhus Drømme på Vilhelmsdal

Vores drivhus er lige ankommet fra Odense. Det fylder næsten ingenting - 3 kasser - den ene står på en palle med alle ruderne, så er der to lange, sokkel og stænger, men ikke desto mindre er det et Uranus drivhus 11500 Sort-Glas, 11,5 m2 med sortlakerede aluminiumsprofiler, glasvinduer og skydedøre :-) Nu skal der ryddes og støbes fundament, bygges højbede og kalkes inden vi kan få huset op at stå! Drivhuset skal stå ved siden af Hønsehuset, så vi får udsigt til søen fra de siddepladser vi selvfølgelig skal have derinde. Der er noget at glæde sig til! ( Modelfoto fra Bilkas katalog.)

3 kommentarer:

Gitte sagde ...

Tillykke. jeg har et magen til bare i grønt. Det kom op her i april, og vi har også et par siddepladser derinde.

Der er god plads til en masse dejlige planter, men også til hygge.

Elin sagde ...

Vi var også i tvivl om vi skulle tage det grønne eller det sorte . . .
Den mørkegrønne farve er også helt skøn i haven :-)
Har du, eller andre, nogle gode ideer til reoler eller hylder i sådan et hus?

Stein sagde ...

Hei Elin.
Det var jo kjempefint! Jeg er veldig glad i mitt sorte drivhus også, så jeg tror du ikke kommer til å angre! :-D
Jeg ser den produsenten jeg kjøpte huset av selger noen "såbäddar" som kommer i sort. Kjempefine!
http://willabgarden.se/vaxthus.asp?AvdID=493
Ha en fortsatt riktig fin sommer!