lørdag den 4. august 2012

Før og Efter

 Photobucket
Her skal drivhuset stå. Men første skridt var at bruge et par timer med motorsav, fukssvans, ørnenæb og sakse for at skabe lys og luft - og ikke mindst udsigt - til søen og skovhaven. Her glæder jeg mig til at sidde lunt og godt i vintermånederne, eller på en af de kolde og blæsende dage vi efterhånden har alt for mange af. Nederst ser man hvordan her så ud før . . . et tæt virvar af hindbærranker og små, selvsåede træer. Nu skal der plantes lupiner, akeleje og digitalis ud mellem de store skovbregner.

Photobucket



2 kommentarer:

Stein sagde ...

Drivhuset kommer til å passe perfekt inn der! Det ser ut som om trærne rundt kan gi passe med halvskygge, noe som er veldig fint for glasshus! Jeg tror og håper du kommer til å få veldig mye glede av ditt drivhus. Jeg bruker mitt eget veldig flittig. Elsker å være der inne når det regner, når det blåser kaldt eller på sene, kjølige kveldstimer :-)

Elin sagde ...

Hej Stein! Tak for det gode link til den side med drivhuse! Det ligner en god bred hylde, det er lige præcis sådan noget jeg efterlyste.

Men hvor er der mange spændende drivhuse at få! Jeg brugte mindst et kvarter inde på siden og brugte i tankerne mange tusinde kroner :-)

Ja, vi glæder os veldig meget til dette hus! Her i DK har det regnet og regnet, og når det ikke regner så blæser det, alle de aftener vi gerne ville sidde ude, men måtte blive i stuen! Nu kan vi snart gå ud alligevel :-)