torsdag den 30. november 2017

En Våd Vinter

Det er vinter, vi har travlt og snart er det jul! November og december er min travleste tid her på gården, den store Vinterudstilling er startet, her er rigtig mange gæster på vores B&B grundet Vilhelmsborg Christmas Show og Baltic Cup, vi har to søndags koncerter i December og vi sælger juletræer på gårdspladsen! En hyggelig tid, men også ganske travl! 

Det er svært at få tid til ganske almindelige udflugter til Odder og Aarhus, for at svømme eller shoppe, svømningen har jeg måttet indstille for i år, der er kunder, også på helt almindelige hverdage, for nu vil folk have juletræer! Det betyder at jeg har en del arbejde udenfor i disse uger, det har jeg normalt ikke noget imod, men med det våde og blæsende vejr vi har haft stort set hele året, kræver en ordentlig påklædning og så må der jo shoppes! Well, når jeg ikke kan forlade stedet så meget som een eftermiddag, så er det godt man har webshops!


Jeg shopper gerne hos et af mine yndlingsbrands; nemlig ESPRIT, det internationale modemærke for tøj og livsstilsprodukter.  ESPRIT har partnerskab med dyrerettighedsorganisationen People for Ethical Treatment of Animals (PETA) og er derfor helt på linie med mine musts! De har et kæmpeudvalg af dunjakker og parca, som jeg skal have set på en extra gang, det bliver vist også nødvendigt at købe et par gummistøvler, jeg ejer ikke et par gummistøvler, forstå det hvem der kan, når jeg nu bor her for enden af en mudret grusvej! Brandos.dk har det største udvalg af LaCrosse gummistøvler. De er virkelig flotte, måske jeg skulle snuppe et par røde? Men først skal der sælges nogle juletræer! 







Ingen kommentarer: