onsdag den 17. april 2013

Mit Hawaii Hus

En 'Hawaii Blomst' - en skøn orangeblomstrende Hibiscus - en god kop kaffe, en spændende bog, en kop friskbrygget Cappucino og 23 graders varme i skyggen!
Så behøver jeg ikke mere sådan en småkølig, blæsende April Dag . . .

Påskeklokkerne var de første der flyttede ind. Så kom turen til vores store Hibiscus. Den er næsten 10 år gammel og lever sit liv ved stuens veranda dør. Nu skal den prøve at bo i Drivhus!

Jeg tror den vil synes om det. Ligesom de Stolte Kavalerer, Rosen 'Grand Hotel',  Mamelukærmerne og fotografen :-)

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor ser det altså bare hyggeligt ud! - smukt.

Henrik sagde ...

Jeg er sikker på at planterne kommer til at nyde livet i drivhuset, ligesom dets ejerinde. Tak for tippet om butikken i Odder der kigger jeg lige forbi.
Henrik