fredag den 22. juli 2011






















4 kommentarer:

Stein sagde ...

Så fine inspirasjonsbilder fra Citadellet. Jeg har faktisk inngjerdet min veksthus hage med flettet grenverk i år, men det ble ikke så flott som på bildene dine :-)
Ha en fortsatt riktig fin sommer!

Ellen sagde ...

Av, for nogle skønne billeder - tak for tip om den have :-)
Det ser rigtig hyggeligt og godt ud med de lave, flettede hegn omkring haveafsnittene - forstår jeg din tekst rigtigt, at du også vil sætte disse hegn op? Det bliver godt!

Elin sagde ...

Stein, tak for hilsen. Jeg ved heller ikke om jeg kan flette så flot som på Citadellet :-) Men jeg vil prøve!

Ellen, ja jeg blev bare helt glad indeni af at se disse små u-prætentiøse haver: her var helt almindelige ting: morgenfruer, rødbeder, solsikker med hver sin pind, salater, løg og fine, små klippede træer og buske! Jeg startede sidste år med at flette og indhegne et lille stykke græs, og i efteråret skal jeg videre med nogle flere bede af slagsen. Du kan se i menuen under Hasselhegn hvordan jeg er startet. ;¨Men der er ikke meget at se endnu :-)

Frank Kirkegaard sagde ...

Der sker så meget smukt i Sverige for tiden, men åbenbart også hos dig. Lige pludselig en dag, så holder der en godt brugt Toyota ude på gårdspladsen...