mandag den 14. december 2009

Mødelokale

Photobucket
Pejsesalen – stort og lækkert mødelokale på 60 m2. med mødebord eller mulighed for stole/borde opstillinger til
forskellige formål. Plads til 48 personer. Trådløst Internet. AV-Udstyr efter aftale.
Tilhørende anretterkøkken og toiletfaciliteter.

Vilhelmsdals mødelokale er lyst og indbydende og har en fantastisk udsigt over mark og eng.
Her er udgang til fredeligt gårdhavemiljø samt mulighed for travetur på vandrestien rundt om søen.

Se website vilhelmsdal.dk eller ring for reservation tlf. 50 99 10 34

Photobucket

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Hvor er der dog smukt, Elin!

Marina sagde ...

Man ser tydeligt at du er kunstner. Indretningen er så smuk og jeg er helt vvild med det fine hjerte der hænger på væggen. Jeg nød også dine billedr fra ferniseringen. Når jeg en dag får råd vil jeg ønske mig et billed du har malet.