onsdag den 3. december 2008

Velkommen på Vilhelmsdal

Photobucket

Snart slår vi porten op for vores første Juletræs Salg! Vi ville gerne have afholdt et lidt større arrangement her den første gang vi sælger træer, men desvære er Pejsestuen stadig under ombygning, så vi må nøjes med Juletræs salget, samt lidt Juletulipaner og Pyntegrønt. Der vil blive solgt Gløgg og Æbleskiver I Vognporten, hvor vi i disse dage er i fuld gang med forberedelserne.

Jeg vil lægge flere fotos ud på bloggen her, efterhånden som vi får gjort klar.

OBS: Åbningstider: 13. - 14. samt 20. - 21. december kl. 13 - 18

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er en skam, du bor så langt væk, ellers kiggede jeg ind på jeres julemarked.
Garanterer du for så smukt et landskab, når I holder julemarked?

Anonym sagde ...

Vidunderligt billede af en meget smuk gård. Bedre sted at hente sit juletræ kan vel næsten ikke tænkes. Jeg håber I får alle tiders julesalg.

Elin sagde ...

Gitte, jeg ville gerne se dig her en dag . . . eller komme forbi til Jeres blogtræf i Kbhv eller Hillerød.

Marina, tak fordi du kiggede forbi min blog og for dit ønske! Jeg tror vi får godt med besøg, for der er mange af de 'gamle' Julemarkeder og Juletræs salg der er lukket i år.

Vores er første gang, og vi glæder os meget :-)

Anonym sagde ...

Elin, det vile være så hyggeligt, hvis du kommer med til blogtræffet i København, om du har tid. Annie Fryd kommer ...

Doug sagde ...

Hi, Elin! Håber du har en smuk dag!
I hope that makes sense ;-)

Doug/netmale

Anonym sagde ...

Det er vel nok et vidunderlig billede...
Det første gang, jeg kigger ind hos dig, og det bliver bestemt ikke den sidste :o)